بهترین مرکز پخش و فروش عمده رنگ مو پیگار Pigar کجاست؟

اگر به دنبال خرید یک رنگ موی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، فروش عمده رنگ مو پیگار در مرکز پخش آرایشی ایراندخت بهترین فرصت برای شما است. برند پیگار یکی از شناخته شده ترین برندهای رنگ مو است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته سهم وسیعی از بازار رنگ مو را به خود اختصاص دهد.

فروش عمده رنگ مو پیگار

فروش عمده رنگ مو پیگار امکان خرید محصولات پیگار را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فراهم میکند که فرصت مناسبی برای سالن داران محترم و صاحبان گالری های آرایشی است؛ چرا که میتوانند نیازهای خود را به بهترین شکل و به صورت مقرون به صرفه برآورده کنند. شما می‌توانید محصولات با کیفیت بالا با قیمت ایده آل  را از نمایندگی و پخش آرایشی ایراندخت خریداری کنید.

برند پیگار،  توسط شرکت اوژن پلاس در ایران طراحی و  تولید می‌شود. تمامی محصولات این برند معتبر توسط شرکت کاراسا اسپانیا فرموله شده اند. این برند مطرح با ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت توانسته جایگاه خاصی را در بین مخاطبان خود به دست آورد.

این رنگ موی مرغوب که یک برند ایرانی است بسیار خوش قیمت بوده و پوشش دهی بالایی دارد. در این رنگ موی بی نظیر روغن های گیاهی، مواد نرم کننده و کراتین وجود دارد که مانع از ایجاد حساسیت و آسیب می‎شود. این رنگ مو با داشتن طیف گسترده رنگ ها قادر است هر سلیقه ای را پوشش دهد.

بهترین مرکز پخش و فروش عمده رنگ مو پیگار Pigar کجاست؟

خرید عمده اکسیدان پیگار

اکسیدان پیگار با قدرت و کیفیت بالای خود میتواند به آسانی به ساختار موها نفوذ کند. در این محصول مرغوب از آب اکسیژنه دگوسا آلمان بهره گرفته شده است. همچنین در این اکسیدان نرم کننده های مغذی وجود دارد که مانع از خشکی و زبر شدن موها میشودو موجب حالت پذیری هر چه بهتر موها میشود. لازم است بدانید اکسیدان پیگار ضد قرمزی، ضد خارش و ضد سوزش است. این محصول با سه حجم ۶، ۹ و ۱۲ درصد تولید و روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید : فروش عمده رنگ مو پیگار + خرید عمده محصولات پیگار از نمایندگی معتبر

 اکسیدان پیگار چه ویژگی هایی دارد؟

  • بهره مندی از مواد نرم کننده مو و کراتین
  • ضد سوزش و ضد حساسیت
  • ضد زردی و قرمزی
  • قابلیت ترکیب شدن با انواع رنگ مو
  • دارای ۳ حجم مختف

پودر دکلره پیگار

پودر دکلره پیگار با بهره مندی از مواد نرم کننده، جلبک دریایی و کراتین مانع از خشک شدن موها میشود. این محصول فوق العاده در دو رنگ آبی و سفید در بازار موجود است. برای موهای ضعیف یا موهایی که قبلا رنگ شده اند؛ پودر سفید یک انتخاب مناسب است. برای موهای سالم و قوی پودر دکلره آبی توصیه میشود. این پودر دکلره با قدرت روشن کنندگی بالا مانع از ایجاد حساسیت در پوست سر میشود.

ویژگی‌های پودر دکلره پیگار

  • فاقد گرد و غبار
  • حاوی کراتین
  • فاقد آمونیاک
  • جلوگیری از خشکی مو
  • ضد حساسیت و ضد زردی
  • حاوی مواد خنک کننده سر

بیشتر بخوانید : محصولات پیگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا بخرم؟

مشاوره رایگان جهت فروش عمده رنگ مو پیگار

ایراندخت، بهترین نمایندگی رنگ مو پیگار در تهران است که با تجربه بالای خود میتواند به خریداران محترم کمک کند تا محصولات مناسب را برای خود انتخاب کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره های تماس زیر  با پخش آرایشی ایراندخت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت : فروش عمده رنگ مو پیگار، خرید عمده رنگ مو پیگار، مرکز پخش عمده محصولات پیگار، نمایندگی رنگ مو پیگار در تهران، خرید عمده اکسیدان پیگار

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *