رنگ مو جوو Jevo یکی از برندهای شناخته شده و مطرح  در بازار رنگ مو است که با کیفیت بالای خود میتواند پاسخگوی انتظارات شما از یک رنگ موی خوب باشد. امروزه انتخاب یک رنگ مو از یک برند صاحب نام با کیفیت بالا و قیمت مناسب به یکی از چالش های مصرف کنندگان تبدیل شده است. فروش عمده رنگ مو جوو موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

فروش عمده رنگ مو جوو در نمایندگی

شرکت جوو jevo یکی از شرکت های خوشنام در زمینه تولید رنگ مو وسایر محصولات آرایشی مو مانند پودر دکلره و اکسیدان است. این برند برجسته محصولات خود را با فرمولاسیون شرکت آلمانی گلدشمیت تولید و روانه بازار کرده است. پخش آرایشی ایراندخت یکی از مراکز فروش عمده رنگ مو جوو است.

برند جوو به دلیل داشتن تنوع بالای محصولات، کیفیت بالا و میزان تقاضای زیاد به نمایندگی ها و مراکز پخش زیادی اجناس خود را ارسال میکند. یکی از مراکز پخش عمد ه رنگ مو جوو در تهران، نمایندگی ایراندخت است. وب سایت آرایشی بهداشتی ایراندخت پخش و ارسال محصولات جوو را با بهترین شرایط در سراسر کشور انجام میدهد. مجموعه ایراندخت با پخش و ارسال محصولات برند جوو در سریع ترین زمان، با هزینه های مناسب و اقتصادی به صورت اصل و اورجینال تلاش در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی محصولات آرایشی جوو در تهران کجاست؟

رنگ مو جوو چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ مو جوو یک محصول قدیمی و معروف در میان رنگ موهای مختلف است. این برند خوشنام رنگ موهای ایرانی با فرمولاسیون آلمانی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ترکیبات این رنگ مو از انواع روغن‌های احیا کننده، ترمیم کننده و تقویت کننده  برای مو بهره گرفته شده است که وجود این مواد باعث افزایش کیفیت محصول شده است.

چشم اندازی به محصولات آرایشی جوو | فروش عمده رنگ مو جوو Jevo

در ترکیبات این محصول بی نظیر میزان محدودی از آمونیاک استفاده شده است.  به همین دلیل از ریزش مو، خشکی مو و وزی مو جلوگیری میشود.

پودر دکلره جوو

پودر دکلره جوو در دو رنگ آبی و سفید تولید شده است. رنگ سفید نسبت به رنگ آبی قدرت روشن کنندگی ضعیف‌تری دارد. به طور کلی هر دو نوع از این پودر قادر هستند در زمانی کوتاه اثر خود را بگذارند و رنگدانه‌های مو را بدون کمترین میزان آسیب از بین میبرند. این پودر دکلره فاقد بو و گرد و غبار است. جهت خرید عمده پودر دکلره جوو به مرکز فروش عمده رنگ مو جوو در تهران و یا وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید و سفارش خود را به شیوه غیر حضوری ثبت نمایید.

کرم اکسیدان جوو چه ویژگی هایی دارد؟

  • رفع تناژ قرمزی موها
  • حاوی مواد نرم کننده
  • قابلیت ترکیب شدن با هر نوع رنگ مو
  • جلوگیری از ایجاد سوزش و خارش در پوست سر
  • دارای سه ولوم ۶ درصد، ۹ و ۱۲ درصد
  • جلوگیری از سوختگی و وز شدن موها
  • مناسب برای استفاده در انواع تکنیک های رنگ مو مانند مش و فویل

آیا شما هم قصد خرید عمده اکسیدان جوو را دارید؟ شما میتوانید با خیال آسوده این محصول مرغوب را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه ایراندخت تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات آرایشی جوو با بهترین قیمت از نمایندگی

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو جوو

سایت ایراندخت ، نمایندگی فروش عمده رنگ مو جوو در ایران ، برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان، تلاش بر آن دارد تا محصولات جوو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت عمده در اختیارمحاطبان خود قرار دهد. جهت کسب اطلاعات یشتربا شماره تماس‌هایی که در سایت قرار داده شده است؛ تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما مشاره های رایگان دریافت کنید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت : فروش عمده رنگ مو  جوو، خرید عمده رنگ مو جوو، مرکز پخش عمده محصولات جوو، نمایندگی رنگ مو جوو در تهران، مرکز پخش عمده محصولات جوو در ایران

 

4/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *