نگاهی به برند مارال

محصولات برند مارال تولید شرکت سبز گلسار در ایران می‌باشد. این شرکت محصولات بسیاری را در زمینه زیبایی و مراقبت از مو تولید می‌نماید. برند مارال دارای بیش از ۴۵ نوع محصول در زمینه لوازم ارایشی و بهداشتی است. این مساله باعث شده است این برند به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران تبدیل گردد. برند مارال با استفاده از به روزترین تجهیزات پیشرفته و بکارگیری مواد اولیه ارگانیک توانسته محصولات مرغوب و با کیفیتی را تولید نماید که با محصولات خارجی برابری می نماید.

نمایندگی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو مارال در ایران با قیمت مقرون به صرفه توانسته رضایت عده کثیری از مخاطبان را به سوی خود جلب نماید.

رنگ موی برند مارال

از محصولات مراقبت از موی برند مارال باید رنگ موی مارال و رنگ موی بدون آمونیاک فیوژن مارال را نام ببریم که طرفداران زیادی در بین خریدران رنگ مو دارد. از دیگر محصولات تولیدی شرکت سبزگلسار تحت عنون برند مارال می‌توانیم به محصولات زیر اشاره کنیم:

  • رنگ ابرو
  • واریاسیون
  • اکسیدان
  • دکلره
  • اسپری و تافت
  • سرم مو
  • شامپو و نرم کننده

پس از تولیدات فوق این برند توانست فعالیت خود را توسعه دهد و محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی مانند انواع لاک ناخن، رژ لب، پنکک، کرم پودر و … را نیز تولید نماید.

نگاهی به برند مارال

بیشتر بخوانید : بزرگ ترین نمایندگی محصولات مارال در ایران

درباره برند مارال بیشتر بدانیم!

برند مارال در سال‌های اخیر توانسته است با تولید انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی جایگاه خوبی در بین تولید کننگان ایرانی کسب نماید. فرقی نمی‌کند شما به دنبال چه نوع رنگ مویی هستید؛ مارال طیف کاملی از رنگ مو را برای خریداران خود در نظر گرفته است. اگر نگاه کوتاهی به کاتالوگ رنگ موی مارال داشته باشید؛ تنوع سری‌های مختلف این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

از روش‌های جالب برند مارال، قرار دادن انواع کاتالوگ‌های مویی و کاغذی در اختیار فروشندگان مختلف می باشد تا بتواند هرچه بهتر به معرفی محصولات خود بپردازد.

این کاتالوگ‌ها جاوی نمونه‌های بسیار دقیقی از رنگ موهای این برند است. کاتالوگ رنگ موی برند مارال ۲۲ سری رنگ مو با ۱۰۸ طیف رنگی متفاوت را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا آنها به آسانی قادر باشند رنگ مورد علاقه‌ی خود را تهیه نمایند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد رنگ موی برند مارال می‌توانیم به کاور کامل موهای سفید و خاکستری اشاره کنیم که یکی از دلایل محبوبیت این برند در نزد خریدران قدیمی خود می‌باشد.

رنگ موی مارال با بهره مندی از روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور در ترکیبات خود برای مو مفید و بدون آسیب می‌باشد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین مرکز پخش عمده اکسیدان و پودر دکلره مارال 

نحوه خرید عمده رنگ موی مارال

مجموعه آرایشی و بهداشتی ایراندخت ارائه دهنده بهترین رنگ موها و محصولات مراقبت از مو به صورت عمده به سراسر کشور می‌باشد. لذا  اگر آرایشگر و یا گالری دار هستید، حتماً خرید عمده رنگ موی برند مارال را از طریق مجموعه ایراندخت و به شکل غیر حضوری انجام دهید تا از قیمت‌های مناسب و ارسال به موقع محصولات بهره‌مند گردید.

شما از طریق تماس با مشاوران فروش مجموعه ایراندخت، نمایندگی رنگ مو مارال در تهران می توانید به صورت غیر حضوری و در زمانی بسیار کوتاه خرید خود را انجام دهید و محصولات را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

برند مارال از چه روش هایی برای معرفی محصولات خود استفاده کرده است؟

از روش‌های جالب برند مارال، قرار دادن انواع کاتالوگ‌های مویی و کاغذی در اختیار فروشندگان مختلف می باشد تا بتواند هرچه بهتر به معرفی محصولات خود بپردازد.

ویژگی‌ منحصر به فرد رنگ موی برند مارال چیست؟

از ویژگی‌های منحصر به فرد رنگ موی برند مارال می‌توانیم به کاور کامل موهای سفید و خاکستری اشاره کنیم که یکی از دلایل محبوبیت این برند در نزد خریدران قدیمی خود می‌باشد.

پانوشت : رنگ مو برند مارال، خرید عمده رنگ موی مارال، خرید عمده محصولات مارال، نمایندگی رنگ مو مارال در تهران 

4.7/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *