مزایای رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس

رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس یکی از محصولات پرطرفدار بین خانم‌ها است. امروزه با استفاده گسترده از رنگ موهای بدون آمونیاک در سالن‌های زیبایی روبرو هستیم. رنگ موهای معمولی به دلیل داشتن آمونیاک ممکن است برای برخی افراد حساسیت زا بوده و یا با عوارضی همراه باشد. اینجاست که رنگ موهای بدون آمونیاک جای این رنگ موهای معمولی را گرفته و افراد زیادی از آنها استفاده می‌کنند. در این مطلب به مزایای این رنگ موها از جمله رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس خواهیم پرداخت.

رنگ موی بدون آمونیاک چیست؟

استفاده مداوم و مکرر از رنگ موهایی که حاوی آمونیاک هستند؛ می‌تواند خشکی و کاهش رطوبت موها را به همراه داشته باشد. اثرات مضر دیگر مانند خارش و سوزش کف سر یا سوزش چشم و بینی از عوارض دیگر به کار بردن رنگ موهای حاوی آمونیاک می‌باشد. از طرفی در برخی موارد افراد نمی‌توانند از رنگ معمولی استفاده کنند؛ مانند خانم‌های باردار یا خانم‌هایی که در دوران شیردهی هستند. به همین علت استفاده از رنگ موهای آمونیاک این روزها طرفداران زیادی دارد. در فرمولاسیون این مدل رنگ مو عموماً ترکیبات دیگری را به عنوان جایگزین آمونیاک در نظر می‌گیرند که باعث می‌شود آسیب کمتری به موها وارد شود.

مزایای رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس

ویژگی‌های رنگ مو بدون آمونیاک کاترومرپلاس

این رنگ مو کیفیت بالایی داشته و از وز شدن و خشک شدن ساقه مو پس از رنگ کردن جلوگیری می‌نماید. این محصول با وجود فرمولاسیون اسپانیایی و مواد اولیه مرغوب و ارگانیک بسیار شناخته شده است. برخورداری از ویتامین سی و نرم کننده، از ویژگی های شاخص این رنگ مو می‌باشد. رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس فاقد سولفات و پارابن بوده و در ۲۷ سری رنگی به بازار عرضه شده است. این محصول برای آقایان و خانم‌های بالای ۱۶ سال قابل استفاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید : برجسته ترین نمایندگی پخش محصولات کاترومرپلاس در تهران

مزایای رنگ مو بدون آمونیاک کاترومرپلاس

به طور کلی این رنگ موها به دلیل اینکه فاقد آمونیاک هستند، مزایای زیادی را برای موهای شما به همراه دارند از جمله:

  1. برخورداری از یک فرمولاسیون ملایم: رنگ موهای بدون آمونیاک به دلیل عدم وجود مواد مضر به مو آسیب وارد ننموده و باعث تحریک و سوزش سر نمی‌شوند.
  2. فاقد بوی تند و ناخوشایند: رنگ موهای دارای آمونیاک عموماً بوی آزار دهنده و تندی دارند؛ اما مدل های بدون آمونیاک این محصول دارای رایحه ملایم می باشند.
  3. عدم آسیب رساندن به موها: استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک باعث حفظ رطوبت موها شده و به این ترتیب به موها ضرری نمی رساند.

بیشتر بخوانید : محصولات کاترومرپلاس به صورت عمده از کجا بخریم؟

فروش عمده رنگ مو بدون آمونیاک کاترومرپلاس

در مطالب فوق در خصوص مزایای رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس صحبت نمودیم. در پایان باید بگوییم افرادی که پوست و موی حساسی دارند و یا به علت مواردی مانند بارداری یا تراپی موها نمی‌توانند از رنگ موی معمولی استفاده کنند؛ با خیالی آسوده می‌توانند این محصول را خریداری و استفاده نمایند. این رنگ مو قیمت مناسبی داشته و خرید آن به صورت عمده بسیار مقرون بصرفه است. در صورتی که قصد خرید عمده رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس را دارید؛ از طریق تلفن‌های درج شده در وب سایت ایراندخت با کارشناسان نمایندگی محصولات کاترومر پلاس در تهران ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس چگونه اقدام کنیم؟

در صورتی که قصد خرید عمده رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس را دارید؛ از طریق تلفن‌های درج شده در وب سایت ایراندخت با کارشناسان نمایندگی محصولات کاترومر پلاس در تهران ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

استفاده از رنگ موهای حاوی آمونیاک چه مضراتی به همراه دارد؟

استفاده مداوم و مکرر از رنگ موهایی که حاوی آمونیاک هستند؛ می‌تواند خشکی و کاهش رطوبت موها را به همراه داشته باشد. اثرات مضر دیگر مانند خارش و سوزش کف سر یا سوزش چشم و بینی از عوارض دیگر به کار بردن رنگ موهای حاوی آمونیاک می‌باشد

پانوشت : فروش عمده رنگ مو بدون آمونیاک کاترومر پلاس، خرید عمده رنگ مو کاترومر پلاس، نمایندگی محصولات کاترومر پلاس در تهران

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *