رنگ مو آلبورا

رنگ موی آلبورا یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین رنگ موهای موجود در بازار ایران است. رنگ مو یکی از مهمترین ابزار های زیبایی و ایجاد تغییرات در چهره است. اگر به دنبال رنگ مویی هستید که به زیبایی شما بی افزاید و به موهایتان صدمه ای وارد نکند، در ادامه این مقاله قصد داریم رنگ موی آلبورا و یک مرکز خرید عمده رنگ مو آلبورا  را به شما معرفی  کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ محصولات دیفرنت

خرید عمده رنگ مو آلبورا

آلبورا یکی از برند های شناخته شده و معروف در بازار های فروش لوازم آرایشی می باشد. این رنگ مو یک رنگ موی اسپانیایی از شرکت Carasa  که تحت لیسانس شرکت های ایرانی است که دارای ترکیبی  از روغن های گیاهی زیتون، کنجد، جوانه گندم و کراتینه می باشد. روغن کنجد موجود در رنگ موی آلبورا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که به ثابت ماندن رنگ مو کمک بسیار زیادی می کند. کراتین موجود در رنگ موی آلبورا می تواند جلوی شکنندگی مو ها را بگیرد و مانع از وز شدن مو ها شود. رنگ مو Albura با وجود آلوئه ورا و جوانه گندم،  باعث درخشندگی مو ها می شود و حجم مو را افزایش می دهد.  لازم یه ذکر است که رنگ موهای این برند، دارای کمترین میزان آمونیاک هستند و کمترین اثر قرمزی بر روی مو ها بر جای نمی گذارند.

خرید عمده رنگ مو آلبورا

ترکیب رنگ موی آلبورا

ابتدا باید موهای خود را با دکلره آلبورا به پایه ۹ برسانید، پس از آن دو سوم از تیوپ رنگ C7 یا C6  را با یک سوم واریاسیون دودی مخلوط کنید و با اکسیدان ۶% و آب به موها بزنید.

ترکیب رنگ مو قرمزو فانتزی

اگر میخواهید موهایتان را به رنگ قرمز فانتزی در بیاورید، بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده است استفاده شود. توجه داشته باشید که اگر پوستی روشن دارید، این رنگ مو مناسب چهره شما نیست و موجب قرمزی بیشتر چهره شما می شود و صورتتان را ورم کرده و پر التهاب نشان می دهد.

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی

اگر نمیخواهید خیلی موهایتان را روشن کنید، پیشنهاد ما به شما عسلی است که به عنوان بلوند تیره شناخته می شود. این رنگ برای بیشتر پوست ها مناسب است، خصوصا افرادی که رنگ پوستشان سرد است. توجه کنید که اگر بخواهید رنگ عسلی موهای شما خوشرنگ شود، ابتدا باید موهایتان را دکلره کنید.

مطالعه بیشتر : نحوه استفاده از رنگ موی آنیکا

پخش عمده رنگ مو آلبورا

پخش عمده رنگ موی آلبورا ، با قیمت مناسب و تضمین  اصالت کالا، به تمامی خریداران سراسر کشور به صورت آنلاین انجام می پذیرد. اگر به دنبال رنگ موهای اصل و با کیفیت هستید، از نمایندگی های فروش خریداری کنید. این نمایندگی ها به صورت مستقیم با شرکت های تولیدی لوازم آرایشی و رنگ در ارتباط هستند و به دلیل حذف واسطه ها، محصولات را با قیمت واقعی به عرضه می رسانند.

قیمت عمده رنگ موی آلبورا

قیمت رنگ موی آلبورا با توجه به نوسانات بازار دائما در حال تغییر است. سایت ایراندخت عرضه کننده انواع رنگ مو با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت برای مشتریان عزیز می باشد. برای دریافت مشاوره و اطلاعات در مورد قیمت و نحوه خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع رنگ مو و دکلرده، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

فرمول ترکیب رنگ مو قرمزو فانتزی

اگر میخواهید موهایتان را به رنگ قرمز فانتزی در بیاورید، بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده است استفاده شود. توجه داشته باشید که اگر پوستی روشن دارید، این رنگ مو مناسب چهره شما نیست و موجب قرمزی بیشتر چهره شما می شود و صورتتان را ورم کرده و پر التهاب نشان می دهد

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی

اگر نمیخواهید خیلی موهایتان را روشن کنید، پیشنهاد ما به شما عسلی است که به عنوان بلوند تیره شناخته می شود. این رنگ برای بیشتر پوست ها مناسب است، خصوصا افرادی که رنگ پوستشان سرد است. توجه کنید که اگر بخواهید رنگ عسلی موهای شما خوشرنگ شود، ابتدا باید موهایتان را دکلره کنید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: پخش عمده رنگ موقیمت عمده رنگ مو , رنگ موی ارزان قیمت , قیمت رنگ مو

5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *