پودر دکلره پنتی

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی جزو محصولات پر مصرف در بین خانم هاست، از این جهت برند های مختلف اقدام به تولید انواع رنگ مو، پودر دکلره و دیگر لوازم آرایشی نموده اند. فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت نمایندگی پخش عمده پودر دکلره پنتی می باشد. برای خرید عمده پودر دکلره پنتی و خرید عمده اکسیدان پنتی می توانید از طریق شماره های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده پودر دکلره پنتی

دکلره پودری است که به وسیله آن می توانیم موهایمان را بی رنگ کنیم. در مواقعی که قصد داریم موهای خود را به طور کامل تغییر دهیم، به عنوان مثال،برای  تغییر رنگ از مشکی به بلوند، قطعا به دکلره احتیاج داریم. دکلره ها از مواد پراکسید ساخته شده اند. این مواد می توانند موجب بی رنگ شدن مو ها شوند. نکته مهم دیگر این است که دکلره باید در کنار اکسیدان مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر دکلره را با آب مخلوط کنید، دکلره فعال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ مو آلبورا 

آموزش دکلره کردن مو

در صورتی که می خواهید دکلره را در خانه انجام دهید، حتما خوب تحقیق کنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

اولین نکته برای شروع دکلره این است که باید موهایتان خشک و شسته نشده باشد. در این حالت، لایه ی روغنی روی مو نقش حفاظت از مو را بر عهده می گیرد. برخی از متخصصین توصیه می کنند که قبل از شروع دکلره، به موهایتان روغن بزنید تا به خوبی آماده شوند و آسیب کمتری ببینند.

پودر دکلره و اکسیدان را به نسبت ۱ به ۲ ترکیب کنید. یعنی به ازای ۱ پیمانه پودر، ۱۲۰ میلی لیتر اکسیدان اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: ۴ ترفند برای انتخاب مدل موی مناسب صورت

موهارا تقسیم بندی کنید و از پشت سر، قسمت پایین سمت راست، دسته ای نازک جدا کنید و یک لایه نازک فویل یا ورق آلومینیوم را در زیر آن قرار دهید. سپس با فاصله یک سانتی متری از ریشه ها، مواد دکلره را رو مو های بالای فویل بزنید.

روی موهای رنگ شده یک لایه دیگر فویل قرار دهید تا موی رنگ شده تحت تاثیر گرما قرار گیرد.

به همین ترتیب مو ها را لایه لایه جدا کنید و فرآیند قبل را تکرار کنید. زمانی که ترکیب رنگ مو به زرد کمرنگ رسید، مواد دکلره را روی ریشه مو بزنید. این ماده باید حدودا بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه رو ی مو قرار گیرد و ÷س از آن شسته شود. هرگز اجازه ندهید ماده دکلره بیش از ۶۰ دقیقه روی موهایتان بماند.

بیشتر بخوانید: روش مصرف اکسیدان آلبورا

 خرید عمده اکسیدان پنتی

اکسیدان یک نوع ماده شیمیایی است که به رنگ مو اجازه می دهد تا بتواند روی تغییر رنگدانه های مو شما  اثر بخشی کند. در واقع اکسیدان نقش یک کاتالیزور را در فرآیند رنگ کردن انجام می دهد. برخی از آرایشگر ها به دلیل سرعت انجام کار، از اکسیدان ۱۲ درصد روی دکلره استفاده می کنند که موجب سوختگی و آسیب دیدگی مو ها می شود. بهتر است برای انجام مش، از اکسیدان ۹% استفاده نمود.

سوالات متداول :

آموزش مراحل دکلره کردن مو

در صورتی که می خواهید دکلره را در خانه انجام دهید، حتما خوب تحقیق کنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

اولین نکته برای شروع دکلره ااین است که باید موهایتان خشک و شسته نشده باشد. در این حالت، لایه ی روغنی روی مو نقش حفاظت از مو را بر عهده می گیرد. برخی از متخصصین توصیه می کنند که قبل از شروع دکلره، به موهایتان روغن بزنید تا به خوبی آماده شوند و آسیب کمتری ببینند.

پودر دلکره و اکسیدان را به نسبت 1 به 2 ترکیب کنید. یعنی به ازای 1 پیمانه پودر، 120 میلی لیتر اکسیدان اضافه کنید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: خرید عمده اکسیدان پنتیخرید عمده پودر دکلره پنتی ,  آموزش دکلره کردن مودکلره مو در خانه  ,  آموزش دکلره در خانه , پودر دکلره پنتی , پخش عمده پودر دکلره پنتی

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *